matkalla: botanical garden in brussels

sulla on vihreät silmät
kun sä makaat siinä noiden puiden alla
kun mä makaan sun vieressä
kun me kuljetaan metsäpolkua
kun me pidellään kädestä
sä sanot, että mullakin on
ne vihreät silmät
mutta eihän mulla ole, joten näetkö
sä jotain mitä sä haluat,
vihreät silmät harmaiden sijaan?
- 4.elokuuta 2017

välikysymys: mistä tää tällainen runous oikein pulppuaa? 




Nyt on tullut aika mun viimeiselle matkapostaukselle Belgiasta. Me löydettiin lähtöpäivänä itsemme kasvitieteellisestä puutarhasta lähellä Brysselin lentokenttää. Syötiin Speculoos -keksejä (googlaa!) ja kierreltiin ympäriinsä ottamassa valokuvia ja nauttimassa viimeisestä päivästä. Oli sellainen sumuinen, tihkusateinen päivä ja onneksi tuolta löytyi myös sisätiloja. Oon alkanut rakastamaan tällaisia paikkoja, ihan oikeasti, katsokaa nyt miten kaunista! Paluumatka sujui hyvin, lentokentällä oli luppoaikaa, ostettiin vielä suklaata ja lueskelin hyvää kirjaa.

Just edellisessä postauksessa puhuin, että nyt ei ole tulossa mitään reissua, mutta yhtäkkiä meillä on suunnitteilla sellainen matka, että mun on pakko piilottaa mun lentopelkoni nurkkaan. En saa vielä sitä reissua hehkuttaa, koska mikään ei ole varmaa, kaikkien pitää ensin saada lomaa ja sitä sun tätä. Sen reissun takia pitää luopua asioista, mutta mitä nyt matkustamisen eteen ei tekisi. Mä olen ihan onnessani, hypittiin riemusta kun kuultiin tästä, mutta vielä ei saa mennä tekemään to do -listaa. Laitetaan peukut pystyyn!!



Seela

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit