niin paljon sanottavaa


Blogi tulee mulle koko ajan jostain mieleen. On niin paljon sanottavaa ja asioita, joita mä haluaisin kertoa teille. Monta postausta lepää kaapin pohjalla luonnoksina, mutta mun aika on kieltämättä ollut aika kortilla.

Hauskaa on ollut, ei siinä mitään, mutta suurimman osan ajasta väsyttää. Ei sellaisella lamaannuttavalla tavalla, vaan se on sellaista iloista ja onnellista väsymystä, koska niin paljon ihania juttuja tapahtuu. Koska tajuaa, kuinka onnekas oikeasti on.

Vappu juhlittiin aika riehakkaissa merkeissä, mutta onnistuneesti. On ollut puuhaa hyväntekeväisyysprojektin kanssa, ihan riittämiin, mutta onneksi tuotot menee tärkeään tarkoitukseen. Mä olen kuitenkin aika varma, että me ollaan kohta tosi kyllästyneitä porkkanapiirakkaan ja mokkapaloihin. 

On välillä rankkaakiin ja vaikeaa. Ei ole varma onko muut kyllästyneet vai onko itse kyllästynyt omaan itseensä. Ei ole varma, kuka tai mikä haluaa olla. Kuka on. On asioita, joita toivoo, ettei olisi tapahtunut, mutta sellaiset kuuluu elämään.

Halusin vaan sanoa, että olen edelleen täällä. Että mulla on paljon sanottavaa, enemmän kuin pitkään aikaan. Tehkää asioita, mistä tykkäätte ja mitä rakastatte. Olkaa rohkeita. Mutta älkää tehkö aina asioita, koska ne ovat kivoja. Joskus pitää tehdä toisin, koska se on oikein.


Rakkaudella Seela

Kommentit

Suositut tekstit